خروج فرانسوی فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد

به گزارش درگ فایل، فستیوال فیلم نیویورک با خروج فرانسوی میشل فایفر تمام می گردد.

خروج فرانسوی فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فستیوال فیلم نیویورک 2020 با پیش نمایش جهانی فیلم خروج فرانسوی ساخته عزازیل جیکوبز، پروژه هجوی که در آن میشل فایفر و لوکاس هجز نقش های اصلی را ایفا می نمایند، به کار خود خاتمه می دهد.

داستان این فیلم که بر پایه رمان پرفروش بین المللی به همین نام نوشته پاتریک دوویت رمان نویس کانادایی ساخته شده، حول محور شخصیت فرانسیس پرایس با بازی فایفر می گردد. او یک شخصیت اجتماعی نیویورکی است که جسد شوهرش را در اتاق خواب شان پیدا می نماید و بعد برای آخر هفته با پسرش به اسکی می رود. او و پسرش مالکولم با نقش آفرینی لوکاس هجز املاک خود را می فروشند و برای داشتن یک زندگی جدید به پاریس نقل مکان می نمایند.

دوویت فیلمنامه خروج فرانسوی را نوشته و این فیلم محصول مشترک کانادا و ایرلند است. این فیلم توسط سونی پیکچرز در آمریکا و دیگر مناطق خارج از کانادا و سوییس منتشر می گردد.

یوجین هرناندز مدیر فستیوال فیلم نیویورک گفت از زمانی که فیلم مرد مامان ساخته جیکوبز فیلمساز نیویورکی در قالب بخشی از فیلم در مرکز لینکلن فستیوال کارگردانان جدید / فیلم های جدید در سال 2008 پخش شد، جیکوبز را در نظر داشت.

هرناندز در بیانیه ای افزود: حالا افتخار می کنیم که نخستین حضور وی در فستیوال فیلم نیویورک و با حضور خروج فرانسوی به عنوان نمایش شب اختتامیه رقم می خورد. فیلمی قدرتمند با همکاری میشل فایفر که مشتاقانه می خواهیم آن را برای مخاطبان نیویورک و فراتر از آن پخش کنیم.

هفته گذشته، فستیوال نیویورک اعلام نموده بود فیلم افتتاحیه اش پیش نمایش جهانی لاورز راک ساخته استیو مک کویین خواهد بود.

این فستیوال همچنین هفته گذشته کمیته داوران بخش اصلی خود را معرفی کرد که راهنمایی آن را دنیس لیم بر عهده دارد. علاوه بر این تعیین شد که فیلم سرزمین نمادها ساخته کلویی ژائو با نقش آفرینی و تهیه نمایندگی فرنسس مک دورمند فیلم مرکزی فستیوال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 583

به "خروج فرانسوی فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج فرانسوی فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید