فرانسه صدور ویزا برای لبنانی ها را ازسرمی گیرد

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، وزارت خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای با ادعای واهی ایجاد وحدت و همبستگی با ملت لبنان اظهار داشت که صدور ویزا برای شهروندان این کشور را ازسر می گیرد.

فرانسه صدور ویزا برای لبنانی ها را ازسرمی گیرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه فرانسه در این خصوص آمده است: پس از انفجار بندر بیروت در چهارم آگوست 2020، فرانسه تصمیم گرفت استثنائاً آنالیز و صدور ویزا را در راستای منافع شهروندان لبنانی بدون هیچ گونه محدودیتی به غیر از شرایط ورود همیشگی را ادامه داده و به آنان اجازه دهد وارد قلمروی این کشور شوند.

بیانیه مذکور در ادامه مدعی است: این همبستگی با مردم لبنان با رعایت دقیق ترین الزامات بهداشتی شکل خواهد گرفت. افرادی که از لبنان -کشوری که ویروس کرونا در آن در حال گسترش است- می آیند و سن آنها 11 سال یا بیشتر است، مجبور خواهند بود آزمایش PCR را در بدو ورود به فرانسه انجام دهند. و در صورتیکه تست آنها مثبت بود، مجبورند برای دو هفته قرنطینه شوند.

لازم به ذکر است، فرانسه پیشتر و با تشدید شیوع کرونا اعلام نموده بود که صدور ویزا برای شهروندان لبنان را متوقف نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 560

به "فرانسه صدور ویزا برای لبنانی ها را ازسرمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه صدور ویزا برای لبنانی ها را ازسرمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید