مزایا و معایب مهاجرت به کانادا

به گزارش درگ فایل، در این مطلب توضیحات جامعی درمورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا می دهیم.

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران امروز می خواهیم درمورد موضوع مهمی صحبت کنیم که حتما بار ها در مکان های مختلف اسمی از آن شنیده اید و آن چیزی نیست جز مهاجرت به کانادا. احتمالا شما هم در میان اقوام یا دوستان خود افرادی را دیده اید که قصد مهاجرت به کانادا را دارند یا سال هاست که اقامت کانادا را گرفته اند و در حال زندگی در کشورکانادا می باشند. در این مطلب توضیحات جامعی درمورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا می دهیم.

ما در ادامه این بخش سعی می کنیم کاملا بی طرفانه نسبت به مزایا و معایب مهاجرت به کانادا با شما صحبت کنیم متاسفانه افرادی که تصمیم به مهاجرت به کانادا می گیرند بدلیل تعصباتی که برای خود ایجاد نموده اند هرگز معایب زندگی در کانادا را قبول نمی نمایند و همواره میخواهند به دیگران ثابت نمایند که کانادا بهترین کشور دنیا برای زندگی است در واقع آن ها میخواهند خود و دیگران را قانع نمایند که تصمیم شان برای مهاجرت به کشور کانادا تصمیمی درست و ایده آل بوده است.

از طرفی دیگر نیز افرادی هستند که مزایای زندگی در کانادا را قبول ندارند و در نقطه ای مقابل قرار دارند اما باید باتوجه به شرایطی که حاکم است واقعیت های مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور را مورد آنالیز قرار داد تا هر فردی تصمیمی درست برای مهاجرت با عدم مهاجرت به کشور کانادا را اتخاذ کند.

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از کشور هایی است که در زمینه های مختلف از استاندارد هایی بالایی در سطح دنیا برقرار است شما با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که کانادا در بخش های مختلف از نمره بالایی برخوردار است و میتواند کشوری مناسب برای زندگی افرادی از نقاط مختلف دنیا باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر درمورد زمینه هایی که کانادا از استاندارد هایی بالایی برخوردار است صحبت کنیم باید به مواردی مانند امنیت بالا در این کشور، فرصت های شغلی مناسب که در اختیار مهاجرین قرار می دهند، سیستم های آموزشی قوی و باهزینه های نه چندان بالا، و اقتصاد قوی صحبت کنیم.

همه این موارد یاری زیادی به بالا رفتن کیفیت زندگی در کانادا می نماید و باید این را توجه داشته باشید که این موارد حتی باعث شده افرادی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا نیز تصمیم به مهاجرت به کانادا بگیرند بنابراین اخذ اقامت کانادا فقط مخصوص افراد کشور های سطح پایین تر نیست و کانادا هر ساله پذیرای مهاجرین زیادی از کشورهای عظیم و کوچک می باشد.

هزینه های زندگی در کانادا

اگر میخواهید بدانید پس از مهاجرت به کانادا باید در ماه چقدر پول برای هزینه های زندگی خود در کانادا کنار بگذارید ابتدا بهتر است این را در نظر بگیرید که شما قرار است از کدام کشور برای مهاجرت اقدام کنید. هزینه های زندگی در کانادا نسبت به کشور های اروپایی تقریبا می توان گفت کمتر است ولی اگر بخواهید نسبت به کشور ایران در نظر بگیرید طبیعتا هزینه های زندگی در کانادا بیشتر خواهد بود. البته شما باید درآمد افراد مختلف در کانادا را نیز حتما آنالیز کنید یعنی باید ببینید آیا دخل و خرجتان میتواند با هم هماهنگ باشد یا نه. همه این ها بستگی به شرایط شما دارد باید ببینیم شما قصد دارید در کانادا چه کاری را راه بیندازید و بعد باتوجه به شغلی که در کانادا بر می گزینید درآمد آن را پیش بینی کنیم سپس باید در نظر بگیریم که شما یک خانواده چند نفری هستید و سبک زندگی تان چگونه است یا دوست دارید هر روز فست فود بخورید یا نه به شیوه دیگری زندگی می کنید همه این موارد در محاسبه هزینه زندگی شما در کانادا تاثیر گذار است.

معایب مهاجرت به کانادا

حالا که کمی از مزایای زندگی در کانادا گفتیم بهتر است کمی نیز به معایب مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور بپردازیم. اولا باید توجه بنمایید که اگر شما در حال زندگی در ایران هستید و میخواهید برای اقامت کانادا اقدام نمایید مسائلی را پیش رو خواهید داشت از جمله این مسائل مسافت طولانی میان ایران و کانادا است که از طرفی همین موضوع باعث می گردد هزینه بلیط رفت و برگشت شما به ایران به طرز قابل توجهی زیادی باشد.

مسائل بعدی میتوان به مواردی مانند غربت اشاره نمود که خود موضوع بسیار مهمی است. از طرفی دیگر اگر شما به زبان فرانسوی یا انگلیسی آشنا نباشید با مسائل زیادی برای مهاجرت به کانادا روبرو می شوید. بهرحال پیشنهاد می گردد کتاب کانادایی شو سایت مهاجرت به دات کام را مطالعه کنید تا بیشتر با زندگی در کانادا و مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 284

به "مزایا و معایب مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایا و معایب مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید