مقام روسیه: کانال ارتباطی برای کاهش تنش با واشنگتن وجود ندارد (تور روسیه)

به گزارش درگ فایل، سفیر مسکو در واشنگتن گفت که در حال حاضر کانال ارتباطی برای کاهش تنش ها بین واشنگتن و مسکو وجود ندارد.

مقام روسیه: کانال ارتباطی برای کاهش تنش با واشنگتن وجود ندارد (تور روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

المیادین انگلیسی نوشت، آناتولی آنتونوف سفیر مسکو در روسیه، در اظهارات امروز (پنج شنبه) خود گفت که در حال حاضر هیچ کانال ارتباطی برای کاهش تنش ها میان روسیه و آمریکا مانند آنچه 60 سال پیش مانع قوع جنگ هسته ای میان واشنگتن و مسکو شد، وجود ندارد.

این در حالی است که هفته جاری باراک اوباما رئیس جمهور اسبق دموکرات آمریکا، هم با ابراز نگرانی از سطح پایین روابط میان کاخ کرملین و کاخ سفید آن را در پایین تر حد در مدت زمانی طولانی دانست و گفت: حتی در بعضی از لحظات پرتنش جنگ سرد این حس وجود داشت که هر دو طرف می توانند تلفن را بردارند و به وسیله کانال های دیپلماتیک برای ارسال سیگنال های واضح کار نمایند. به اعتقاد من امروز روسیه منزوی تر و بسته تر از هر زمانی است.

اوباما در ادامه با بیان آن که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، به نوعی تصمیم گیری می نماید که حتی در دوران جماهیر شوروی هم دیده نمی شد، ادعا کرد: آمریکا در حال یافتن راه هایی برای برقراری مجدد بعضی از ارتباطاتی است که از بین رفته، اما خطوط ارتباطی همچنان مهم هستند.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1581

به "مقام روسیه: کانال ارتباطی برای کاهش تنش با واشنگتن وجود ندارد (تور روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام روسیه: کانال ارتباطی برای کاهش تنش با واشنگتن وجود ندارد (تور روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید