نفوذ سامانه بارشی به آسمان تهران، وزش باد شدید در راه است

به گزارش درگ فایل، مدیرکل هواشناسی استان تهران از نفوذ سامانه بارشی تا اواخر وقت پنجشنبه اطلاع داد و گفت: طی 5 روز آینده وزش باد شدید و تغییرات فشار هوا در نقاط مختلف استان مورد انتظار است.

نفوذ سامانه بارشی به آسمان تهران، وزش باد شدید در راه است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا اواخر وقت پنجشنبه شرایط جوی استان تهران با نفوذ سامانه بارشی، دارای آسمانی ابری و گاهی با بارش باران و رگبار به ویژه در نیمه شمالی همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی 5 روز آینده در برخی ساعات وزش بادشدید مورد انتظار است، گفت: امروز و فردا فرایند افزایش دما و پنجشنبه و آدینه فرایند کاهش دما در سطح استان پیش بینی شده و برای روز های آدینه و شنبه آسمان صاف تا نیمه ابری پیش بینی می گردد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران خاطر نشان کرد: سامانه کم فشار و افزایش تغییرات فشاری در روز های چهارشنبه نیمه شمالی و غربی استان و در روز های پنجشنبه و آدینه کل استان را فرا خواهد گرفت و احتمال بروز خسارت به تأسیسات شهری و روستایی، گلخانه ها و شکستن درختان فرسوده و نهال ها وجود دارد.

جلالی یادآور شد: از روز چهارشنبه تا آدینه در ارتفاعات کولاک برف و در نقاط مستعد کوهستانی، سقوط بهمن و در نیمه جنوبی استان وقوع گردو خاک دور از انتظار نیست و توصیه می گردد تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز خسارت در نظرگرفته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1017

به "نفوذ سامانه بارشی به آسمان تهران، وزش باد شدید در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفوذ سامانه بارشی به آسمان تهران، وزش باد شدید در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید