هفت کمپ گردشگری در استان سمنان بهره برداری می گردد

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، محمد طاهریان گفت: طی شش سال گذشته کمپ گردشگری ایوانکی، چغولگیر بسطام، ملاده، خرقان، سوکان، چشمه علی دامغان و تنگه داستان مجن شاهرود به بهره برداری رسیده است.

هفت کمپ گردشگری در استان سمنان بهره برداری می گردد

وی اضافه نمود: این کمپ ها در مجموع دارای 28 سوئیت، 36 کلبه چوبی، 14 آلاچیق و چهار واحد نمازخانه است و برای رفاه حال مسافران و گردشگران در مناطق پر بازدید استان سمنان ایجاد شده اند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه شش کمپ گردشگری نیز در دست بهره برداری است، گفت: کمپ آرادان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی، پارک آبشار دامغان با 65 درصد، شهمیرزاد با 50 درصد، آب مرجان میامی با 90 درصد، کمپ گردشگری پارک کوهستان مهدیشهر با 65 درصد و کمپ میاندشت بیارجمند شاهرود با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست تکمیل و بهره برداری است.

طاهریان گفت: فاز دوم تکمیل و گسترش سه کمپ گردشگری شامل ایوانکی، آب مرجان میامی و زائرسرای امام جواد(ع) بیارجمند با اختصاص چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار نیز در دست اجراست.

وی در انتها توضیح داد: استان سمنان به دلیل قرار داشتن در راستا عبور زائران حرم مطهر امام رضا (ع) هر ساله و به خصوص در ایام پیک سفر در بهار و تابستان میزبان خیل عظیم مسافران و زائران است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 71

به "هفت کمپ گردشگری در استان سمنان بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت کمپ گردشگری در استان سمنان بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید