کشورهای خارجی عامل اعتراضات غیرقانونی در روسیه هستند

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، آندری کلیموف رئیس کمیسیون فدرال حفاظت از حاکمیت کشور و جلوگیری از مداخله خارجی در امور داخلی روسیه، در اظهاراتی گفت: این کمیسیون معتقد است که کارشناسان کشورهای خارجی عامل اعتراضات غیرقانونی در روسیه هستند.

کشورهای خارجی عامل اعتراضات غیرقانونی در روسیه هستند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گفته وی، کشورهای خارجی با استفاده از پیغام رسان ها و پلتفرم های دیجیتال سعی در جذب مردم روسیه و تحریک آنها برای برگزاری تظاهرات ضد دولتی را دارند.

در همین رابطه سفارت آمریکا در مسکو به بهانه هشدار پیرامون عدم تردد شهروندان آمریکایی، به ارائه اطلاعاتی درباره زمان و مکان برگزاری تظاهرات ضد دولتی در روسیه پرداخته بود.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به ارائه اطلاعاتی درباره زمان و مکان برگزاری تظاهرات ضد دولتی در این کشور از سوی سفارت آمریکا در مسکو با صدور بیانیه ای بیان کرد: انتشار چنین داده های جامعی، فراتر از نگرانی درباره شهروندان آمریکایی ساکن روسیه است. تمام این ها با ارائه دستورالعمل های تحریک آمیز برای برانگیختن اعتراضات در کشورهایی که حکومتشان دلخواه واشنگتن نیست، مطابقت دارد.

لازم به ذکر است که ناوالنی که تحت مجازات تعلیقی است، یکشنبه هفته گذشته در فرودگاه شرمتیوو مسکو بازداشت شد. وی از دسامبر 2020 به دلیل نقض مکرر مقررات آزادی مشروط، تحت تعقیب پلیس فدرال روسیه بوده است.

کشورهای غربی خواهان آزادی این چهره مخالف پوتین شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 875

به "کشورهای خارجی عامل اعتراضات غیرقانونی در روسیه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهای خارجی عامل اعتراضات غیرقانونی در روسیه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید