350 نفر از اعضای کادر درمانی روسیه دست از کار کشیدند

به گزارش درگ فایل، وزیر بهداشت دولت محلی استان کالینینگراد روسیه از خودداری 30 نفر از کادر درمانی این استان در شرایط شیوع کرونا اطلاع داد.

350 نفر از اعضای کادر درمانی روسیه دست از کار کشیدند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

رسانه های روسیه از جمله خبرگزاری ریانووستی، رادیو اکومسکو و کانال تلویزیونی کاسکاد ت.و روز سه شنبه به نقل از الکساندر کراوچنکو اعلام نمودند: حدود 100 پزشک و 250 کادر درمانی رده متوسط در استان کالینین گراد از کار کردن در دوره شیوع بیماری کرونا خودداری کردند.

کراوچنکو که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اظهار داشت: هر یک از پرسنلی که از کار کردن خودداری می نماید دلایلی را مطرح می نماید و وی (کراوچنکو) این افراد را محکوم نمی نماید.

وزیر بهداشت استان کالینین گراد گفت که روسای مراکز درمانی این استان اجازه ندارند به افراد کادر درمانی دارای بالای 65 سال، به دلیل احتیاج به استراحت یا بستری شدن مرخصی دهند و به همین خاطر بسیاری از این افراد به کار ادامه می دهند.

به گفته وی، کمبود کادر درمانی در این استان تا پیش از بروز بیماری کرونا وجود داست.

کالینینگراد که در منطقه بالتیک و مابین کشورهای لیتوانی و لهستان واقع شده است، ناحیه ای جدا افتاده از خاک اصلی روسیه است.

کمیته مقابله با شیوع کرونا در روسیه اعلام نمود: در 24 ساعته گذشته 10 هزار و 561 نفر دیگر کرونا گرفته اند.

در شبانه روز اخیر 76 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جانباخته اند و یک هزار و 456 تن دیگر که به این بیماری مبتلا شده بودند، بهبود یافتند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 408

به "350 نفر از اعضای کادر درمانی روسیه دست از کار کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "350 نفر از اعضای کادر درمانی روسیه دست از کار کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید