4 بوستان جنگلی پایتخت بازگشایی شد

به گزارش درگ فایل، معاون برنامه ریزی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در این خصوص گفت: چهار بوستان جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی که به دلیل شیوع کرونا تا تاریخ 19 اردیبهشت ماه تعطیل شده بود به دنبال وقوع زلزله 5.1 ریشتری و برای اسکان اضطراری به مدت سه روز باز و بعد از آن بسته شد.

4 بوستان جنگلی پایتخت بازگشایی شد

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهردرای تهران، مرتضی عاقل منش اضافه نمود: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر در جلسه ستاد مقابله با کرونا تصمیم بر این شد تا این چهار بوستان بازگشایی گردد تا میزبان شهروندان باشند، اما هنوز تعیین نیست این بازگشایی مجدد تا چه تاریخی ادامه دارد.

بنابر مصوبات جلسه شانزدهم ستاد عالی مبارزه با بیماری کرونای کشور و مستند به بند 7 مصوبات مذکور، دستور بازگشایی تمامی 2 هزار و 268 بوستان شهر تهران به جز بوستان های جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی از چهارم اردیبهشت صادر و به شهرداری تهران ابلاغ شد.

همچنین مصوبه اجرای پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت از جمله ضد عفونی سرویس های بهداشتی - آبخوری ها، وسایل بازی و بدنسازی، نماز خانه ها و کلیه اماکن عمومی و المان ها و مبلمان موجود در بوستان ها و رعایت فاصله اجتماعی رعایت می گردد.

2 هزار و 268 بوستان محله ای، منطقه ای و فرا منطقه ای تهران از روز پنجشنبه هفتم فرودین سال جاری به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته و چهارم اردیبهشت بازگشایی شد.

122 هزار و 492 نفر تا ظهر دیروز (29 اردیبهشت) در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 7 هزار و 57 نفر رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 432

به "4 بوستان جنگلی پایتخت بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 بوستان جنگلی پایتخت بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید