ساخت مسکن اجتماعی اولویت برنامه های دولت

به گزارش درگ فایل، ساخت مسکن اجتماعی اولویت برنامه های دولت است. این خبریست که رییس اتحادیه مشاوران املاک مطرح نموده است.

ساخت مسکن اجتماعی اولویت برنامه های دولت

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش مجله ی دلتا رییس اتحادیه مشاوران املاک می گوید: دولت باید با اجرای طرح مسکن اجاره ای، متوسط اجاره بها را درکشور کاهش دهد.

حسام عقبایی گفت: نمی گوییم اجاره نشینی از بین برود، اما دست کم باید اجاره نشین ها التهاب و دغدغه رشد نامتعارف اجاره بها را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه سبد مسکن خانوارها و درآمد آنها باید متناسب باشد اظهار امیدواری کرد، مجلس و دولت بتوانند برای اجرایی شدن این طرح اقدام های لازم را انجام دهند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک یادآور شد: با توجه به خاتمه پروژه های مسکن مهر، امیدواریم دولت در چارچوب مسکن اجتماعی ساخت مسکن اجاره ای را در اولویت برنامه های خود در بخش مسکن قرار دهد.

عقبایی با بیان اینکه فراوری مسکن اجاره ای شروع برقراری توازن بین عرضه و تقاضا است گفت: هم اکنون در کشور از مسکن اجاره ای و اجتماعی خبری نیست.

برای آگاهی بیشتر از حال و هوای معاملات آپارتمان در تهران به صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 73

به "ساخت مسکن اجتماعی اولویت برنامه های دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت مسکن اجتماعی اولویت برنامه های دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید