وزیر اقتصاد وارد یزد شد

به گزارش درگ فایل، سیداحسان خاندوزی وزیر امور مالی و دارایی در چارچوب سفر استانی رئیس جمهوری به وسیله فرودگاه بین المللی شهید صدوقی وارد یزد شد.

وزیر اقتصاد وارد یزد شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از (شادا)، وزیر امور مالی و دارایی و هیئت همراه در فرودگاه یزد مورد استقبال رسمی مسئولان این استان نهاده شد؛ و در ادامه با حضور در مرکز خدمات سرمایه گذاری ضمن بازدید از بخش های این مرکز در جریان فعالیت ها و اقدامات این مرکز نهاده شد.

براساس برنامه اعلام شده، دکتر خاندوزی در این سفر یک روزه به نمایندگی از رئیس جمهوری به شهرستان های بهاباد و بافق سفر خواهد نمود و به صورت چهره به چهره با مردم و اصناف، صاحبان واحد های تولیدی و معدنی این دو شهرستان ملاقات خواهد داشت.

حضور در گلزار شهدا، آنالیز مسایل و مسائل مردم و صاحبان صنایع و معادن در حوزه های بانکی، بیمه ای، مالیاتی، اموال تملیکی و بورس و غیره، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان های بهاباد و بافق، بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق و بازدید از مجموعه ورزشی کارگران بافق از جمله برنامه های سفر وزیر امور مالی و دارایی به استان یزد می باشد.

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد میز ارتباطات مردمی در اداره کل امور مالی و دارایی استان برای پاسخگویی به درخواست های مردمی راه اندازی شده است.

علی عسکری معاون توسعه مدیریت و منابع، اسماعیلی مدیرکل دفتر وزارتی و علی عادل عابدی نژاد داورانی مدیر کل دفتر امور استان های این وزارتخانه، وزیر را در این سفر همراهی می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1356

به "وزیر اقتصاد وارد یزد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر اقتصاد وارد یزد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید