گران ترین تشک جهان برای رپر کانادایی ، خوابیدن روی شش میلیارد تومان پول!

به گزارش درگ فایل، وقتی یک خواننده سرشناس در مرفه ترین منطقه تورنتو در عمارتی به وسعت 4650 متر مربع زندگی می نماید، باید هم روی تشکی به ارزش 400 هزار دلار (کمی بیش از شش میلیارد تومان) بخوابد.

گران ترین تشک جهان برای رپر کانادایی ، خوابیدن روی شش میلیارد تومان پول!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین و وایس، درک Drake اوایل ماه جاری میلادی از عمارت بسیار اشرافی خود روی جلد یک نشریه معماری رونمایی کرد. شمارش ویژگی های خانه رویایی رپر کانادایی در این مقال نمی گنجد؛ از پیانوی عظیم بوزندورفر که هنرمند ژاپنی تاکاشی موراکامی آن را کوک نموده تا لوستر کریستال 20 هزار قطعه ای سوارووسکی و یک گنجه دوطبقه پر از کیف های گرانقیمت ارمس بیرکین که او برای شریک آینده زندگی اش جمع می نماید.

در میان انبوه قطعه های ریز و درشت خانه اشرافی درک، آنچه بیش از همه جلب توجه می نماید تشکی 400 هزار دلاری است که تا امروز فقط یک مورد آن فراوری و به مشتری تحویل شده است. این تشک شگفت انگیز و شش میلیارد تومانی کار مشترکی است از شرکت فراوری تشک های لاکچری هنستن در سوئد (نسخه گرند ویویدس) با طراح نامدار فریس رافاولی. او در طراحی خانه درک همکاری نموده و شاید به همین دلیل تشک میلیاردی زودتر از همه سر از خانه درک درآورده است.

لینوس آدولفسن، مدیر هنستن اسلیپ اسپا و سه فروشگاه هنستن در لس آنجلس درباره ویژگی های تشک میلیاردی درک به وایس می گوید: خوابیدن در سوئد فقط خوابیدن نیست. این مساله خودمراقبتی است. تشک باید مهم ترین قطعه ابزار و لوازم موجود در خانه شما باشد. در سوئد اگر مبل شما گران تر از تشک شما باشد، مردم اصلا درک نمی نمایند. ما واقعا یک رویکرد متفاوت به خوابیدن داریم.

تا پیش از انتشار شماره تازه آرکیتکچر دایجست، هنوز کسی نمی دانست تشک نوع گرند ویویدس هم فراوری شده و گران ترین تشک هنستن کلاسیک ویویدس به ارزش 190 هزار دلار بود. مهم ترین تفاوت نسخه کلاسیک با گرند در تعداد تار موی اسب است که در تشک به کار می رود. چهار هنرمند تشک دوز هر کدام 150 ساعت کار می نمایند تا یک تشک گرند ویویدس در 600 ساعت به خاتمه برسد؛ زمانی که برای نسخه کلاسیک 300 ساعت است.

در فراوری همه تشک های هنستن از مواد طبیعی استفاده می گردد؛ پنبه، نخ، کتان، پشم و البته موی دم و یال اسب و مهم ترین نکته در این میان پیچیدگی کنار هم قرار دادن این تارها بر اساس طول، اندازه و ساختار است. تا امروز 10 تشک گرند ویویدس برای مشتریان آماده شده و نسخه اول آن به خانه درک رفته است. 9 مشتری دیگر هم پیش تر پول تشک را داده و منتظر رسیدن سفارش میلیاردی خود هستند.

دوزندگان حرفه ای و ماهر هنستن می توانند در یک سال 12 تشک گرند آماده نمایند اما با شیوع گسترده ویروس کرونا کسب و کار آنها هم به مشکل خورده و بعید است سفارش های 2020 به موقع آماده گردد. درک تشک 400 هزار دلاری را برای اتاق خواب 300 متری خود خریده و از این پس می تواند راحت روی آن بخوابد!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 283

به "گران ترین تشک جهان برای رپر کانادایی ، خوابیدن روی شش میلیارد تومان پول!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین تشک جهان برای رپر کانادایی ، خوابیدن روی شش میلیارد تومان پول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید